Megoldások

Béres Szilárd
Digitális transzformáció, minden ami AI…
  • Digitális transzformáció
  • Stratégia
  • Prompt engineering
  • Mesterséges intelligencia
  • Generatív MI
  • MI-alapú tartalom
Barabás Csenge
Programmatic kampány management
  • AdOps
  • DCO kampány menedzsment
  • Programmatic hirdetések
  • Google Studio
  • Adform
  • Campaign Manager
  • Automatikus feed-kezelés
Buza Péter
Web-, fullstack fejlesztés, technológiai innováció
  • Web-, fullstack fejlesztés
  • API-integráció
  • Google Ads-META API
  • MI alkalmazása marketingben
  • Egyedi webalkalmazások
  • Gépi tanulás alapú megoldások
  • Automatizálás
Horváth Péter
AI folyamattervezés, agilis projektmenedzsment
  • AI-alapú folyamattervezés
  • Agilis projektmenedzsment
  • Digitális transzformáció
  • Marketing automatizációs megoldások
Szeles Tamás
Kommunikációs és marketing stratégia tanácsadás és tervezés
  • Kommunikációs és marketing stratégia tervezés
  • Digitális marketing ökoszisztéma kialakítása
  • Kampánytervezés
  • Tanácsadás
Gulya Gergely
Médiatervezés és -vásárlás
Social Media
  • Médiavásárlás
  • Médiatervezés
  • Social Media tartalomkezelés
Csarnai Marianna
Képzés, oktatás
Arculattervezés: design-, logó-, layout
  • Utánpótlás-program
  • Budapesti Metropolitan Egyetem Executive MBA Digitális marketing
  • Szakmai gyakorlat
  • Arculattervezés: design-, logó-, layout
Gerzsényi Tamás
New business- és üzleti tervezés és fejlesztés
  • New business
  • Üzleti tervezés
  • Pénzügyi stratégia
  • ERP rendszerek
  • Cégfelvásárlások
Vági Róbert
PPC kampány menedzsment, online elemzések, kutatások, digital presence audit
  • PPC kampány management
  • PPC audit
  • Merchant Center
  • Google Analytics
  • Google Tag Manager
  • Digital presence audit
Szeles Tamás

Kommunikációs és marketing stratégia tanácsadás és tervezés

Kommunikációs és marketing stratégia tervezés, Digitális marketing ökoszisztéma kialakítása, Kampánytervezés, Tanácsadás
Szeles Tamás

Ha valaki kampánytervezésről és kommunikációs stratégiáról beszél a MediaSales-nél, biztos, hogy Tamás neve előkerül, hiszen 2007 óta ő az egyik alappillére a cégnek. Különösen a digitális marketing tanácsadásokban és stratégiai tervezési munkákban nyújtott teljesítménye miatt tűnik ki – képes olyan kommunikációs ökoszisztémákat kidolgozni, amelyek sikerre viszik a brandet, pl. ahogyan a MediaMarkt esetében is történt. Ő az, aki sosem veszíti el a fejét, krízishelyzetekben összpontosít a megoldásra, és közben még jó hangulatot is teremt. 37 éves futballkarrier után ma már inkább kisfiával horgászik, és szabadidejében a tökéletes gyep kialakítása a célja otthon. Ő a vezetői iroda gyümölcsfelelőse, hiszen a részletek a vitaminpótlás során is számítanak.

Gulya Gergely

Médiatervezés és -vásárlás
Social Media

Médiavásárlás, Médiatervezés, Social Media tartalomkezelés
Gulya Gergely

Gergő a médiatervezés, médiavásárlás és social marketing expertje, aki úgy építi a kapcsolatokat, mint mások a LEGO-t: Ő az, aki egy konferencián olyan embert is bemutat neked, akit ő sem ismer! Bárkivel megtalálja első találkozásra a hangot. Gergő abban zseniális, hogy mindenkinek jót akar: az ügyfélnek a legjobb megoldást, a médiának a fair üzletet. Ahogy mondani szokta: "Az élet SALES!". A hangszínéből már az első szótagnál tudni lehet, hogy most komolyan beszél, vagy épp egy poén következik. Szóviccei legendásak. Az autók a szenvedélye, a vezetés hegyen-völgyön, ami igazán kikapcsolja. Kvarc, az örökbefogadott kutyája pedig az iroda terápiás négylábú kollégájaként minden stresszes helyzetet fel tud oldani.

Vági Róbert

PPC kampány menedzsment, online elemzések, kutatások, digital presence audit

PPC (Google Ads, Google Shopping, YouTube Ads, Facebook Ads, Instagram Ads, TikTok Ads, LinkedIn Ads) kampánymenedzsment, Digital presence audit, PPC audit, Merchant Center, Google Analytics, Google Tag Manager
Vági Róbert

A kampánymenedzsment világában Robi az a kivételes személy, aki egyszerre tud módszeres és kreatív lenni. Olyan expert, aki Black Friday éjszakákon kávé nélkül is funkcióképes marad. Listákban és lépésekben gondolkodik, miközben felülről vizsgálja a feladatokat, és mindig a nagy egészet szemléli - legyen szó nyereményjátékokról, auditokról vagy termék bevezetési kampányokról. Gyakornokként érkezett hozzánk, és az évek alatt velünk nőtte ki magát, azóta pedig több mint száz kollégának mutatta és tanította meg ezt a területet, és büszke rá, hogy sokan közülük ma is ebben dolgoznak. Munkahelyi legendárium övezi: minden céges rendezvényen történik vele valami emlékezetes, de szerencsére csak pozitív értelemben. Türelmes és segítőkész, és bár ő maga nem süt, a hétfői sütemények legnagyobb rajongója.

Barabás Csenge

Programmatic kampány management

Hirdetéskezelés (AdOps), Dinamikus kreatív kampányok (DCO kampányok), Programmatic hirdetések, Google Studio, Adform, Campaign Manager, Automatikus feed-kezelés
Barabás Csenge

Csenge 2021 óta dolgozik nálunk programmatic kampányokon, és segíti az ügyfeleket abban, hogy azok a lehető leghatékonyabban valósuljanak meg. A problémákat már kilométerekről látja és meg is oldja őket - ami különösen fontos, hiszen minden kampány egyedi kihívásokat rejt magában. Nemcsak a gyártási folyamatokat fogja össze, hanem az ügyfélkapcsolatokban is kulcsszerepet játszik: az ügyfelek szívesen fordulnak hozzá, és mindig számíthatnak a szakértelmére. Az olyan márkák, mint a L'Oréal, a Telekom vagy az Erste is bíztak már benne. Ha pedig épp nem dolgozik, Csenge szívesen olvas, pihen – vagy épp süti-kísérletekbe kezd, amiket aztán hétfőnként a kollégák tesztelnek… panasz eddig nem érkezett.

Béres Szilárd

Digitális transzformáció, minden ami AI…

Digitális transzformáció, Stratégiai tanácsadás, Prompt engineering specialista, Mesterséges intelligencia és gépi tanulás integrációja, Generatív MI eszközök optimalizált használata, MI-alapú tartalomgenerálás támogatása
Béres Szilárd

Szilárd digitális transzformer. Szenvedélye a marketing forradalmasítása, aki meggyőződéssel vallja: a jövő nyelve a marketingben az AI. Olyan stratéga, aki mindig több lépéssel előrébb jár, de közben nem felejt el visszanézni, hogy mindenki követi-e. Kreatív gondolkodó, aki imád hidat építeni az ötletek és a valóság között, és ezt úgy csinálja, hogy közben még élvezhető is legyen a folyamat. Strukturált rendszerekben gondolkodik – táblázatok, kódok, kampánytervek. A kihívások éltetik, főleg ha egyszerre kell technikai és kreatív készségeket bevetni, ilyenkor van igazán elemében. Fontos neki a világos kommunikáció, mert tudja, hogy a legjobb ötlet sem ér semmit, ha nem érti meg mindenki. Emellett nyitott a játékra és a kísérletezésre. Hisz abban, hogy a remény, a humor és a jól szervezett munka együtt visznek előre – és ez a hozzáállása ragadós is szokott lenni.

[ID:BSZ-001]
INIT: ∑Δ{role=digital_transformer; belief=marketing∉success→¬AI}
SEQ: step_ahead(≥3) → check_followers()
MAP: bridge(ideas ↔ reality) :: process[fun=ON]
SYS: mindset=structured {spreadsheets, code, campaign_plans}
TRIGGER: challenge(tech+creative) → state=optimal
RULE: comms=clear → idea_value=max
MODE: openness={play, experiment}
CORE: hope+humor+organization → progress++
EFFECT: attitude.spread=contagious
EOF

Horváth Péter

AI folyamattervezés, agilis projektmenedzsment

AI-alapú folyamattervezés, Agilis projektmenedzsment, Digitális transzformáció, Marketing automatizációs megoldások kidolgozása
Horváth Péter

Peti digitális transzformációs vezető és tanácsadó. Stratégiai szinten gondolkodik, és képes összekapcsolni a technológiai újításokat (AI) az üzleti célokkal. Rendszergondolkodó, aki természetesen navigál a funkcionális folyamatok között, és képes egyszerre több projektet átlátni. Karmesterként működik a káosz közepén – strukturált megközelítésével a problémákat nem fenyegetésként, hanem lehetőségként kezeli. Kezdetben megfigyelő típus, de ha egyszer megismered, kiderül, hogy precizitása mellett remek angol humora van, és kivételes empátiával olvassa le a csapat hangulatát. AI-alapú folyamat tervezésében és agilis menedzsmentben otthonosan mozog, és úgy vezeti a fejlesztési csapatot, hogy még a legbonyolultabb helyzetekben is megtalálják a megoldást.

Buza Péter

Web-, fullstack fejlesztés, technológiai innováció

Web-, fullstack fejlesztés, API-integráció, Google Ads-META API, MI alkalmazása marketingben, Egyedi webalkalmazások, Gépi tanulás alapú megoldások, Automatizálás: AI-alapú videó és tartalom, e-kereskedelmi feed, hirdetéskezelés
Buza Péter

Peti az a technológiai innovációs vezető, aki nemcsak a technológiához ért, hanem az emberekhez is. Képes áthidalni a szakadékot a programozók és az ügyfelek között, mindkét oldal nyelvén folyékonyan beszél és fordít. Kedveli azokat a kihívásokat, ahol a szabályok még alakulóban vannak, és a kreatív gondolkodás visz előre. Mindig a legjobb válaszokat keresi, miközben fontosnak tartja, hogy a csapat minden tagja érezze a részvételét a folyamatban. Ha valami igazán sürgős és összetett kerül a terítékre, nála biztosan megtalálják a megoldást. Ha már a kihívásokról beszélünk: nemcsak a kódolásban kiváló, hanem többszörös csocsóbajnokunk is.

Gerzsényi Tamás

New business- és üzleti tervezés és fejlesztés

Proaktív gazdálkodás és adminisztráció, New business fejlesztés, Üzleti tervezés, Pénzügyi stratégia, ERP rendszerek működtetése, Cégfelvásárlások, Tudásmegosztás és mentorálás
Gerzsényi Tamás

Tamás hitvallása, hogy nem a pénzügyért dolgozik a cég, hanem az dolgozik a business érdekében. Minden üzleti szituációra keresi és megtalálja a megfelelő megoldást, igazi problémamegoldó, és a proaktív gazdálkodás, adminisztráció híve. Több cég alapításában és felépítésében részt vett, vezetett be és működtetett ERP rendszereket, menedzselt le cégfelvásárlást, exitet és nagyobb hitelfelvételeket. Valamit mindig tanul, valaminek mindig éppen utána jár. A megszerzett tudását és tapasztalatát igyekszik megosztani, akár egyetemi oktatóként, akár mentorként.

Csarnai Marianna

Képzés, oktatás
Arculattervezés: design-, logó-, layout

Utánpótlás-program kialakítása és vezetése, Metropolitan Egyetem Executive MBA Digitális marketing szakirányú képzés támogatása, Szakmai gyakorlatok, Arculattervezés: design-, logó-, layout
Csarnai Marianna

Ha valaki egyszerre képes egy egyetemi képzést vezetni, egy cégcsoportot irányítani, többgenerációs gyakornoki programokat koordinálni és közben még gyerekkönyveket is olvasni este – nos, ő valószínűleg Marianna. Szociológusként indult, de ma már inkább úgy emlegetik, mint a digitális marketing hazai oktatásának egyik úttörőjét, akinek a neve a METU Executive MBA képzésével éppúgy összeforrt, mint a MediaSales-szel vagy a Pesti Esttel. Őt motiválni nem kell, mert alapjáraton hajtja a szenvedély – legyen szó új márkák bevezetéséről vagy épp egy nehezen összerakható pályázatról. Nála nincs olyan, hogy lehetetlen, legfeljebb csak az, amit még nem oldott meg. Maximalista és multitasking-nindzsa, akit a szakmai- és családi kihívások igazi időzsonglőrré tettek.